неділя, 22 березня 2020 р.

 Продовжуємо вивчати математику разом 

з 23.03 по 27.03

І курс
Алгебра
Тема: Формула коренів квадратного рівняння
§21 опрацювати, виписати формулу для обчислення дискимінанту та приклади за підручником.
 Розв'язати: №811 - початковий рівень;
                     №813, 815, 817 - середній рівень;
                     №819, 821, 823 - достатній рівень;
                     №825, 827 - високий рівень.

КОНСПЕКТ

Двадцять третє березня
Класна робота
Тема: Формула коренів квадратного рівняння
Виконати завдання - завдання дивіться в вайбері



І курс
 Геометрія
Тема: Площа прямокутника та паралелограма
§16 опрацювати, виписати формули  для обчислення площ паралелограма, ромба, прямокутника, квадрата.
 Розв'язати: №538, 540; 542;545; 547 - початковий рівень та середній;
                     №550; 552; 555; 557 - достатній рівень;
                     № 559 - високий рівень.


КОНСПЕКТ
Двадцять шосте березня
Класна робота
Тема: Площа прямокутника та паралелограма
1. Паралелограм (означення, малюнок, формули площ).
2. Ромб(означення, малюнок, формули площ).
3. Прямокутник (означення, малюнок, формули площ).
4.Квадрат (означення, малюнок, формули площ).
5. Трапеція (означення, малюнок, формули площ).


ІІ курс
Алгебра
Двадцять четверте березня 
Контрольна робота
Текст контрольної роботи буде опубліковано в вайбері


ІІ курс
Геометрія

Тема:Центральна та осьова симетрія
§10 опрацювати, написати конспект.
 Розв'язати: № - 322, 326 початковий рівень;
                     № - 330, 334, 336 середній рівень;
                     № -338, 342 достатній рівень;

                     №  -347 високий рівень.
КОНСПЕКТ
Дати відповіді на запитання. Обовязково відповіді супроводжувати малюнками.
       
           -         Як побудувати точку симетричну відносно прямої/точки?
-         Які точки називаються симетричними відносно прямої/точки?
-         Яке перетворення називається симетрією відносно даної прямої/точки?

-         Яка фігура називається симетричною відносно даної прямої/точки?







І     ІІІ курс
       Алгебра та початки аналізу
       
Тема: Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс
§ 16 опрацювати
 Розв'язати: № 16.3, 16.4- початковий рівень;
                     № -16.5, 16.6 середній рівень;
                     №16.7, 16.8  - достатній рівень.
                    


КОНСПЕКТ

        Виписати означення (вивчити) обернених тригонометричних функцій: арксинуса, аркосинуса, арктангенса та арккотангенса. Накреслити таблицю на сторінці 146. Виконати контрольну роботу. Текст контрольної роботи дивіться в вайбері.

Г     ІІІ курс
       Геометрія

Тема: Розв'язування задач
§ 11 повторити
 Розв'язати:
                     № -11.22 початковий рівень  середній рівень;
                     №11.28, 11.30  - достатній рівень;
                      №11.36 - високий.


Бажаю Вам успіхів та будьте здорові!!! 
                    



Немає коментарів: