неділя, 18 січня 2015 р.

Програма роботи над методичною темою


«Розвиток  творчої  активності  учнів на уроках математики шляхом використання  інформаційно-комунікаційних технологій»
на 2015/2018н.р.
вчителя математики Усової Алли Анатоліївни


Основним завданням наших шкіл є формування гармонійно розвиненої особистості учня. Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, інтерес до серйозної інтелектуальної роботи, самостійність як особистісну рису, вселити в них радість співтворчості, то створюй такі умови для творчості, щоб іскорки їхніх думок утворювали царство думок, дай можливість їм відчути себе в ньому володарями.
Створити комфортні умови для розвитку творчої активності учнів на уроках математики та зробити процес навчання цікавим, з одного боку, за рахунок новизни і незвичності такої форми роботи для учнів, а з іншого, зробити його захоплюючим і яскравим, різноманітним за формою за рахунок використання  мультимедійних можливостей сучасних комп'ютерів.
Основні завдання
·         розробити власний банк математичної наочності навчання, розширити можливості візуалізації навчального матеріалу, роблячи його більш зрозумілим і доступним для учнів;
·         індивідуалізувати  процес навчання  за рахунок наявності різнорівневих завдань, за рахунок занурення і засвоєння навчального матеріалу в індивідуальному темпі;
·         здійснювати самостійну навчально-дослідну діяльність (моделювання, метод проектів, розробка презентацій, публікацій тощо), розвиваючи тим самим у школярів творчу активність.

*     аналіз ускладнень;
*     аналіз стану освітнього процесу;
*     виявлення суперечностей;
*     вивчення літератури з проблеми;
*     визначення цілей і конкретних завдань;
*     формулювання гіпотези (для рівня наукової, експериментальної роботи);
*     прогнозування результатів.
*     складання програми роботи;
*     підготовка матеріально-технічної бази;
*     методичне забезпечення;

2016/2017
*     проведення контрольних зрізів, тестів, діагностичних процедур;
*     при необхідності коригування програми;
*     обробка отриманих даних;
*     співвіднесення отриманих результатів із планованими;
*     коригування гіпотези;
*     оформлення, опис результатів

2017/2018
*      застосування напрацьованих матеріалів у власній педагогічній діяльності;
*      поширення даної програми (методики, технології) за наявності запиту на неї;
*      вибір форми підведення підсумків (реферат, доповідь, стаття, підготовка методичного посібника, розробка рекомендацій, творчий звіт);

*      підведення підсумків.