«Розвиток творчої активності учнів на уроках математики шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій»
на 2015/2018н.р.
Основним завданням наших шкіл є формування гармонійно розвиненої особистості учня. Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, інтерес до серйозної інтелектуальної роботи, самостійність як особистісну рису, вселити в них радість співтворчості, то створюй такі умови для творчості, щоб іскорки їхніх думок утворювали царство думок, дай можливість їм відчути себе в ньому володарями.
Створити комфортні умови для розвитку творчої активності учнів на уроках математики та зробити процес навчання цікавим, з одного боку, за рахунок новизни і незвичності такої форми роботи для учнів, а з іншого, зробити його захоплюючим і яскравим, різноманітним за формою за рахунок використання мультимедійних можливостей сучасних комп'ютерів.
Основні завдання
· розробити власний банк математичної наочності навчання, розширити можливості візуалізації навчального матеріалу, роблячи його більш зрозумілим і доступним для учнів;
· індивідуалізувати процес навчання за рахунок наявності різнорівневих завдань, за рахунок занурення і засвоєння навчального матеріалу в індивідуальному темпі;
· здійснювати самостійну навчально-дослідну діяльність (моделювання, метод проектів, розробка презентацій, публікацій тощо), розвиваючи тим самим у школярів творчу активність.
* аналіз ускладнень;
* аналіз стану освітнього процесу;
* виявлення суперечностей;
* вивчення літератури з проблеми;
* визначення цілей і конкретних завдань;
* формулювання гіпотези (для рівня наукової, експериментальної роботи);
* прогнозування результатів.
* складання програми роботи;
* підготовка матеріально-технічної бази;
* методичне забезпечення;
2016/2017
* проведення контрольних зрізів, тестів, діагностичних процедур;
* при необхідності коригування програми;
* обробка отриманих даних;
* співвіднесення отриманих результатів із планованими;
* коригування гіпотези;
* оформлення, опис результатів
2017/2018
* застосування напрацьованих матеріалів у власній педагогічній діяльності;
* поширення даної програми (методики, технології) за наявності запиту на неї;
* вибір форми підведення підсумків (реферат, доповідь, стаття, підготовка методичного посібника, розробка рекомендацій, творчий звіт);
* підведення підсумків.