понеділок, 19 січня 2015 р.

Перспективний план розвитку кабінету ІКТ

Перспективний план розвитку кабінету
інформаційно-комунікаційних технологій
 на 2015/2018н.р.

2015/2016
І. Навчально-методична база
1.     Поповнення сторінок блогів «Математика і спорт» та «Навчаючись вчимось».
2.     Удосконалення системи дистанційного навчання.
3.     Створення електронної адреси для додаткових, індивідуальних  занять.
4.     Створення електронних посібників.
ІІ. Матеріально-технічна база
1.     Поновити  інтер’єр аудиторії.
2.     Провести косметичний ремонт аудиторії.
3.     Озеленення аудиторії.
ІІІ. Позакласна робота
1.     Випуск стінгазети «Математика».  
2.     Участь у Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3.     Участь у виховних заходах в рамках тижнів природничо-математичних дисциплін.
4.     Розміщення методичних розробок уроків на сторінках інтернет-порталів та фахових періодичних видань.
5.     Участь у фахових конкурсах.
2016/2017
І. Навчально-методична база
1.     Поповнення сторінок блогів  «Математика і спорт» та «Навчаючись навчаємось».

2.     Формування методичних комплексів і матеріалів для роботи з ІКТ.
3.     Удосконалення системи дистанційного навчання.
ІІ. Матеріально-технічна база
1.     Модернізувати робоче місце вчителя.
2.     Придбати інтерактивну дошку.
3.     Придбати принтер, сканер, ксерокс.
4.      Озеленення аудиторії.
ІІІ. Позакласна робота
1.      Випуск стінгазети «Математика».  
2.       Участь у Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3.     Участь у виховних заходах в рамках тижнів природничо-математичних дисциплін.
4.     Розміщення методичних розробок уроків на сторінках інтернет-порталів та фахових періодичних видань.
2017/2018
І. Навчально-методична база
1.     Поповнення сторінок блогів  «Математика і спорт» та «Навчаючись навчаємось».
2.     Робота над електронними посібниками.
3.     Розробка інтернет-уроків для ліцеїстів І-ІУ курсів.
ІІ. Матеріально-технічна база
1.     Зробити капітальний ремонт аудиторії.
2.     Замінити учнівські меблі.
3.     Озеленення аудиторії.
ІІІ. Позакласна робота
1.     Випуск стінгазети «Математика».
2.     Участь у Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3.     Участь у виховних заходах в рамках тижнів природничо-математичних дисциплін.
4.     Розміщення методичних розробок уроків на сторінках інтернет-порталів та фахових періодичних видань.
5.     Участь у фахових конкурсах.