Перспективний план розвитку кабінету
інформаційно-комунікаційних технологій
на 2015/2018н.р.
2015/2016
І. Навчально-методична
база
1. Поповнення сторінок
блогів «Математика і спорт» та «Навчаючись вчимось».
2. Удосконалення системи
дистанційного навчання.
3. Створення електронної
адреси для додаткових, індивідуальних занять.
ІІ.
Матеріально-технічна база
1. Поновити
інтер’єр аудиторії.
2. Провести косметичний
ремонт аудиторії.
3. Озеленення аудиторії.
ІІІ. Позакласна робота
1. Випуск стінгазети
«Математика».
2. Участь у
Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3. Участь у виховних
заходах в рамках тижнів природничо-математичних дисциплін.
4. Розміщення методичних
розробок уроків на сторінках інтернет-порталів та фахових періодичних видань.
5. Участь у фахових
конкурсах.
2016/2017
І. Навчально-методична
база
1. Поповнення сторінок
блогів «Математика і спорт» та «Навчаючись навчаємось».
2. Формування методичних
комплексів і матеріалів для роботи з ІКТ.
3. Удосконалення системи
дистанційного навчання.
ІІ.
Матеріально-технічна база
1. Модернізувати робоче
місце вчителя.
2. Придбати інтерактивну
дошку.
3. Придбати принтер,
сканер, ксерокс.
4. Озеленення аудиторії.
ІІІ. Позакласна робота
1. Випуск
стінгазети «Математика».
2. Участь у
Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3. Участь у виховних
заходах в рамках тижнів природничо-математичних дисциплін.
4. Розміщення методичних
розробок уроків на сторінках інтернет-порталів та фахових періодичних видань.
2017/2018
І. Навчально-методична
база
1. Поповнення сторінок
блогів «Математика і спорт» та «Навчаючись навчаємось».
2. Робота над
електронними посібниками.
3. Розробка
інтернет-уроків для ліцеїстів І-ІУ курсів.
ІІ.
Матеріально-технічна база
1. Зробити капітальний
ремонт аудиторії.
2. Замінити учнівські
меблі.
3. Озеленення аудиторії.
ІІІ. Позакласна робота
1. Випуск стінгазети «Математика».
2. Участь у
Всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3. Участь у виховних
заходах в рамках тижнів природничо-математичних дисциплін.
4. Розміщення методичних
розробок уроків на сторінках інтернет-порталів та фахових періодичних видань.
5. Участь у фахових конкурсах.