середу, 14 серпня 2013 р.

Положення про кабінет ІКТ

Положення про ліцейській клас інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)
(на базі кабінету математики)
Положення визначає:
1)  призначення та основні напрями роботи кабінету ;
2)  матеріально-технічне оснащення кабінету;
3)  навчально-методичне забезпечення кабінету;

1.      Призначення та основні напрями роботи кабінету.
      Ліцейський клас інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) призначений
для формування навчального середовища, яке створюється для розробки та практичного використання навчально-методичного забезпечення, а також ефективного застосування програмних засобів та систем комп'ютерного навчання та контролю знань з предметів фізико-математичного никлу.


Основною метою створення    класу ІКТ є    забезпечення належних умов для проведення  нетрадиційних навчальних   занять   з   предметів   фізико-математичного циклу, що дає можливість творчого розпитку ліцеїстів та вчителів.
Основне завдання діяльності кабінету ІКТ:
опанувати цілий комплекс інноваційних педагогічних технологій навчання: особистісно-орієнтоване навчання,комплексний (творчий,диференційований,     індивідуальний, модульний)  підхід до організації навчання, конструктивізм, проектний метод, проблемне навчання, групове і парне навчання.
Заняття в класі ІКТ повинні забезпечити:
-   формування у ліцеїстів системи знань і навичок з навчального предмету;
-   розвиток теоретичного, логічного мислення, нам'яті та уяви;
-   формування   навичок    аналізувати    проблемні    ситуації   та   знаходити раціональні способи орієнтації в них:
-   формування творчої особистості;
-   формування інформаційної культури ліцеїстів;
-   виховання у ліцеїстів здатності орієнтуватися в сучасності та адекватно діяти у навколишньому середовищі.
У класі ІКТ передбачається проведення експериментальних уроків, практичних занять та заходів спрямованих на вивчення навчальних предметів фізико-математичного циклу, а також створення:
-  науково-проектної лабораторії для розробки нових ідей, вирішення цікавіших та складніших проблем;
-   віртуальної лабораторії для організації практичної діяльності учнів, яка полягає в розв'язуванні прикладних математичних або фізичних завдань;
-   учнівської лабораторії для розвитку творчої активності учнів та впровадження проектної діяльності;
-   ресурсного центру для систематизації мультимедійного супроводу уроків і виховних заходів та методичні нариси по впровадженню в практику роботи вчителів передового педагогічного досвіду щодокомплексного використання засобів навчання, впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес.

2. Матеріально-технічне оснащення кабінету
1. Комп'ютер з потужними комплектуючими та розвинутою периферією;
2. Акустична система;
3. Сплітер (розгалужувач);
4. Три монітори (один з яких використовується вчителем, а інші розташовані по периметру класу).
5. Дві настінні підставки під монітори.

3. Навчально-методичне забезпечення кабінету
У кабінеті для забезпечення навчально-виховпого процесу, зберігаються і використовуються:
паспорт кабінету, оформлений згідно нормативних документів і затверджений директором ліцею;
навчальні програми з фізико-математичного циклу та інших навчальних дисциплін галузі «інформаційних технології», заняття з яких проводяться у кабінеті, відповідні підручники (навчальні посібники), предметні науково-методичні і науково-популярні журнали;
педагогічні програмні засоби (ІІПЗ) або програмні засоби навчально-виховного призначення (ПЗНП) зматематики;
матеріали педагогічного досвіду, розробки уроків та позаурочних заходів;
інструкції до лабораторних І практичних робіт, інструкції до програмних засобів та систем програмування тощо;
- інструкції з безпеки життєдіяльності (відповідно до правил безпеки під час навчання в кабінетах інформатики,математики та фізики).