Шановні вчителі та батьки учнів!
2013 рік
Увага!!! Завантажити повні електронні версії збірників ДПА-2013 з математики можна
для 9 класу (укр.) тут, для 11 класу (укр.) тут; Державна
підсумкова атестація з математики
проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії за
навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з
математики. 9 клас» (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б.,
Комаренко О. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).
Учні загальноосвітніх класів виконують
завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання)
частин атестаційної роботи. Учні класів з поглибленим вивченням математики
виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої (2 завдання) частин
атестаційної роботи.
Кожний варіант атестаційної
роботи включає завдання
різних типів і рівнів складності, які охоплюють
більшість розділів навчальної програми. Серед них: тестові завдання з
вибором однієї правильної відповіді, завдання відкритої форми з короткою
відповіддю, завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Таке поєднання
дає змогу учневі максимально продемонструвати свої знання.
Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи
добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин —
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим,
департаменти та управління освіти і науки обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником.
Кількість варіантів першої та другої частин атестаційної роботи
добирається навчальними закладами у кількості не менше десяти варіантів для
кожного класу. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної
Республіки Крим, департаменти та управління освіти і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських державних адміністрацій визначають не менше
чотирьох варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи.
Кожен учень у класі має виконувати один із варіантів першої та
другої частини атестаційної роботи та один із варіантів третьої та четвертої (для класів з поглибленим вивченням
математики) частини атестаційної роботи за вибором
учителя.
Державна підсумкова
атестація з математики
проводиться протягом 3 академічних годин для
учнів загальноосвітніх класів. Учні
класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу
протягом 4 академічних годин.
За результатами роботи учням виставляється одна оцінка — з
математики. Оцінка виставляється у класному журналі на сторінці предмета
«Алгебра» у колонку з написом «ДПА» після колонки з написом «Річна».
Державна
підсумкова атестація з математики у загальноосвітніх навчальних закладах з
навчанням російською мовою відбуватиметься за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової
атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням
російською мовою (російською мовою). 9 клас» (авт. Глобін О. І., Єргіна О. В.,
Сидоренко П. Б., Комаренко О. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури,
2013).
Зразок