понеділок, 20 січня 2025 р.

Задачі за готовими малюнками і не тільки....

Ці задачі спрямовані на формування та розвиток математичної компетентності учнів, зокрема на вміння використовувати теорему Піфагора у реальних ситуаціях, аналізувати геометричні об'єкти на малюнках і будувати математичні моделі.


Задача 1.



Перед вами зображення електричної опори, висота якої невідома і позначена як h. Відстань від основи опори до точки спостереження становить 200 м, а відстань до точки, де дріт прикріплений до опори, становить 50 м. Відомо, що кут нахилу дроту до горизонту дорівнює θ. Використовуючи теорему Піфагора та тригонометричні функції, знайдіть висоту опори h.

Задача 2.




З верхівки високої будівлі протягнули дріт під кутом 60 градусів до горизонту. Довжина дроту від верхівки будівлі до землі дорівнює 70 м. Знайдіть висоту будівлі.

Задача 3.



До верхівки маяка, висота якого невідома, проклали похилий канат довжиною 15 м, який натягнутий від основи маяка до його верхівки. Кут між канатом і землею невідомий, але кут нахилу каната до горизонту на малюнку позначений. Знайдіть висоту маяка, використовуючи дану довжину каната та теорему Піфагора для прямокутного трикутника.


Задача 4.

На малюнку зображено хлопчика, який стоїть на тротуарі на відстані 1,2 м від ліхтаря. Зріст хлопчика становить 1,5 м, а висота ліхтаря — 3 м. Потрібно знайти відстань x від хлопчика до основи перпендикуляра, опущеного з верхівки ліхтаря до тротуару. Знайдіть довжину відрізка x, використовуючи теорему Піфагора.


Р.S. Складіть умови до задач за малюнками самостійно:




Немає коментарів: