У першій частині
кожної атестаційної роботи пропонується 12 завдань з вибором однієї правильної
відповіді. До кожного завдання наведено чотири можливі варіанти відповіді, з яких
тільки одна є правильною. Завдання з вибором однієї відповіді вважається
виконаним правильно, якщо в бланку відповідей1 указано тільки одну
літеру, якою позначена правильна відповідь. При цьому учень не повинен
наводити будь-яких міркувань, що пояснюють його вибір.
Розподіл завдань першої частини
за класами, предметами та рівнями складності наведено в таблиці 1.
Правильне розв'язання кожного
завдання першої частини 1.1-1.12 оцінюється одним балом. Якщо у бланку
відповідей указана правильна відповідь, то за це завдання нараховується 1 бал,
якщо ж указана учнем відповідь є неправильною, то виконання завдання
оцінюється у 0 балів.
Друга частина атестаційної роботи складається
із 4 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання цієї частини вважається
виконаним правильно, якщо в бланку відповідей записана тільки правильна
відповідь (наприклад, число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні
обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
Правильне розв'язання кожного із
завдань 2.1-2.4 оцінюється двома балами: якщо у бланку відповідей
указана правильна відповідь до завдання, то за це нараховується 2 бали, якщо ж вказана учнем відповідь є неправильною, то бали за таке
завдання не нараховуються. Часткове виконання завдання другої частини
(наприклад, якщо учень правильно знайшов один з двох коренів рівняння або
розв'язків системи рівнянь) оцінюється 1 балом.
Якщо учень вважає за потрібне внести зміни у відповідь до якогось із
завдань першої чи другої частини, то він має це зробити у спеціально відведеній
для цього частині бланка. Таке виправлення не веде до втрати балів. Якщо ж виправлення
зроблено в основній частині бланка відповідей, то бали за таке завдання не
нараховуються.
Третя частина атестаційної роботи складається із завдань відкритої форми з розгорнутою
відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо учень навів
розгорнутий запис розв'язування з обґрунтуванням кожного його етапу та дав
правильну відповідь. Завдання третьої
частини атестаційної роботи учень виконує на аркушах зі штампом
відповідного загальноосвітнього навчального закладу. Формулювання завдань
третьої частини учень не переписує, а
вказує тільки номер завдання.
Третя частина атестаційної роботи
містить три завдання.
Переведення оцінки у балах в оцінку за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів
Сума балів, нарахованих за виконані учнем завдання, переводиться в оцінку
за 12 бальною системою оцінювання навчальних досягнень
учнів за спеціальною шкалою.
Для учнів загальноосвітніх
класів максимально можлива сума балів за атестаційну роботу становить 36 (див. таблицю 6). Відповідність кількості набраних учнем балів оцінці за
12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів наведено в таблиці 7.
Таблиця 6
Таблиця 7
Номери
завдань
|
Кількість
балів
|
Усього
|
Кількість набраних балів
|
Оцінка за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів
|
1.1-1.12
|
по 1 балу
|
12 балів
|
||
2.1-2.4
|
по 2 бали
|
8 балів
|
0-2
|
1
|
3.1
|
4 бали
|
4 бали
|
3-4
|
2
|
3.2,3.3
|
по 6 балів
|
12 балів
|
5-6
|
3
|
Сума балів
|
36 балів
|
7-8
|
4
|
|
9-10
|
5
|
|||
11-12
|
6
|
|||
13-16
|
7
|
|||
17-20
|
8
|
|||
21-24
|
9
|
|||
25-28
|
10
|
|||
29-32
|
11
|
|||
33-36
|
12
|