
2. Якщо ти щось не
зрозумів, спитай викладача, коли він закінчить пояснення.
3. На підготовку
домашніх завдань з’являйся в клас за 15 хв. до уроку, щоб приготувати місце для
роботи, залиш потрібні підручники, зошити, інше приладдя.
4. Самостійно визнач
послідовність роботи з найважчого предмета.
5. Виконуючи домашні
завдання, ти не маєш права питати, що і як потрібно робити, бо викладач це все
пояснив на уроці.
Пам’ятай:
1. Потрібно чітко
знати тему завдання.
2. Прочитай
підручник, визнач, що саме потрібно знати з цієї теми.
3. Ще раз подивись
текст підручника і прослідкуй, як розвивається думка в статті підручника,
склади план, визнач головне і другорядне, після чого розповідай за планом.
4. Виконувати
завдання з мов і математики починай завжди з глибокого осмислення граматичних
правил і математичних законів. Потім уважно прочитай умову задачі, вправи і
тільки після цього починай виконувати письмово.
5. Задачу, приклад
роби сам, не поспішай звертатись до своїх товаришів. Якщо задача не
вирішується, почни спочатку; шукай інший розв’язок, перевір, чи не зробив
помилки при розв’язанні.
6. При розв’язанні
задач з хімії, фізики, при виконанні практичних завдань повтори ті параграфи
підручника, які необхідно знати для правильного осмислення і виконання роботи,
і тільки після цього розпочинай розв’язування задач чи виконання практичного
завдання.
7. Працюй самостійно,
уважно, наполегливо іди до мети, вчись переборювати труднощі. Це викличе повагу
до тебе з боку викладачів, вихователів, товаришів.
8. Закінчивши
завдання, ще раз перевір себе, чи все ти виконав, що задано.