понеділок, 4 лютого 2013 р.

Що можна сказати про час та його вимірювання?



Презентую новий проект, який з початку ІІ семестру знайшов своє застосування в  кабінеті інформаційно-комунікаційних технологій. Це колекція – математичних годинників, яку разом з дітьми та їх батьками за час канікул я зробила. Це предмети стали не звичні для звичайних користувачів, вони не електронні. Циферблати цих годинників «задекоровані» математичними  прикладами, виразами та формулами. 

В цій «декоративності»  міститься практична значимість кожного годинника, щоб ліцеїсти спостерігаючи за хвилинами, які залишились до кінця уроку мали змогу наприклад, запам’ятати таблицю квадратних коренів, степенів чисел, або запам’ятати кути записані у радіанах. 
 Якщо циферблати годинника містять математичні формули  чи вирази, тоді їх можна обчислити підставляючи цифри. Користувач за цим годинником має змогу не тільки дізнатися поточний час, але і оцінити свої знання з математики, чи всі формули та позначення чисел йому відомі та зрозумілі?!
Отже з нового року  у кабінеті інформаційно-комунікаційних технологій час можна звіряти аж за шістьма годинниками одночасно. Тому запрошую всіх бажаючих подивитися на ці наочно-дидактичні знахідки у нашому ліцеї.

Немає коментарів: