Здавалося б, що всім на уроках вчитель
пояснює однаково, однією мовою, за одним підручником, але засвоєння навчального матеріалу відбувається по-різному.
Чи для всіх однаково дається вивчення
предмету…
Університет
Міссурі провів дослідження і з’ясував, що у хлопчиків і дівчаток різне
ставлення і підхід до арифметичних завдань, передає News medical. Так, дівчатка
воліють повільно і акуратно підходити до питання, а хлопчики – швидко і з
великим числом помилок.
З точки зору
навчальної перспективи, спочатку дівчата вириваються вперед. Але до кінця
шостого класу хлопчики починають їх обганяти, бо вони частіше називають
відповідь з голови, по пам’яті, а дівчатка — наново лічать. Саме ця якість і
практика запам’ятовування відповідей на конкретні запитання давали хлопчикам
згодом перевагу.
Дані
закономірності вчені виявили в ході спостереження приблизно за 300 дітьми з 1
по 6 клас. У першому і другому класах прагнення хлопчиків дати відповідь швидко
приводило до того, що з’являлося багато версій, охоплюючи й невірні. А
дівчатка, навпаки, рідше помилялися, але відповідали повільніше і на меншу
кількість запитань. До шостого класу хлопчики встигали натренувати пам’ять,
тому й обганяли дівчаток.
Джерело
Немає коментарів:
Дописати коментар